odi2

Switch to desktop Register Login

עבודות אנימציה כיתות ו 2015.

  • 0
  • נקרא: 1670 פעמים

בקורס אנימציה שלימדה השנה המורה דניאלה קופר, כתבו ערכו וילמו התלמידים מגוון סרטונים בנושאים שונים והביעו את דמיונם ואת הידע אותו צברו בעבודות הבאות.

 

קרא עוד...

אמהות ובנות - הקשר הנשי

  • 0
  • נקרא: 2245 פעמים

d

w

לרצות, להעיז, להבין, ליזום, להגשים, להשפיע –

מפגש עם נשים שעשו ועושות דרך

אי-שם בתל-אביב, בנוף אורבני טיפוסי, בין חניונים גדושים לבין בניינים אפרוריים, באי של שיק הטבול בפשטות אלגנטית, נפגשנו לשיח, בערב שהוקדש לבנות תוכנית רם ואימהותיהן, (וגם אב אחד).

בערב, שמענו על דרכים ובחירות שעשו נשים בחייהן ובתחום המקצועי בו בחרו.

קרא עוד...

להיות ילד יצירתי כמו ילד – ד"ר אלעד שגב

  • 0
  • נקרא: 3277 פעמים

בהרצאה שהתקיימה ב 17.2.2015 במסגרת "הרצאות ברמ"ה", כרכז תוכנית המצטיינים סיפרתי על ההגדרות השונות של יצירתיות, שיטות להערכת רמת יצירתיות והחשיבות של טיפוח היצירתיות בעיקר בגיל הצעיר. בהרצאה הדגשתי, כי ברמ"ה נושא טיפוח היצירתיות נמצא בלב העשייה. וכי לנו כהורים יש הזדמנויות ודרכים רבות לטפח יצירתיות אצל ילדינו בחיי היום יום, חלק מהרעיונות שהוצגו בהרצאה הם:

5 טיפים לעידוד יצירתיות בבית:

1. בשלו יחד. המטבח הוא מגרש האימונים
הטוב ביותר לטיפוח יצירתיות. הוא המקום בו אנו המבוגרים מרשים לעצמינו פעמים רבות לבטא את היצירתיות שלנו. שם מנסים מתכונים חדשים, משכללים מתכונים ישנים, משנים קצת את המתכון בהתאם למצרכים שיש בבית. המטבח הוא המקום בו מערבבים מצרכים בסיסיים לקבלת משהו חדש. שם אפשר לראות איך חלבון ביצה הופך לקצף קשיח, כשמערבלים אותו, איך פסטה יבשה וקשיחה הופכת גמישה, ואיך סלק צובע כל מה שהוא נוגע בו.

קרא עוד...

Rama School. All rights reserved.

Top Desktop version